direcció

“ El meu recorregut comença als 22 anys com a mestra i psicòloga des de l’escola, i desprès com a formadora de professionals i terapeuta i durant tots aquests anys acompanyant als infants i a les seves famílies i als professionals, he anat formant-me per anar posant coneixement, experiència i llum en les vinculacions que es generen entre les persones i la seva complexitat emocional.
Amb il·lusió, tendresa , sentit comú i aprenentatges, estic a la vostra disposició per ajudar-vos a interpretar les connexions, de vegades invisibles als ulls però no al cor, que ens porten molt dolor. Estic formada i treballo a partir de la mirada sistèmica, emocional i corporal.
I estic encantada de poder compartir aquesta tasca amb un equip de professionals d’una gran formació i d’una gran qualitat humana .Desitgem poder acompanyar-vos en aquest moment de vida en el que necessiteu una mirada i escolta externa.”
equip

Gemma Bosch
Llicenciada en Educació Física, INEF [col. 11143], terapeuta corporal integrativa, formada en tècniques gestàltiques per a adolescents.

Maribel Bodego
Psicopedagoga [col. 2059] Terapeuta gestalt. Mestra i educadora social.

Vanesa Queral
Terapeuta Gestalt i Gestalt per adolescents. Formada en moviments sistèmics. Professora de secundària.

Miguel Ángel
Terapeuta Corporal Integratiu. Terapeuta Gestalt. Terapeuta Sistèmic.

Ariana Reitg
Psicòloga clínica, terapèuta gestalt d’adults, infants i adolescents.
col·laboren
Carles Parellada
Llicenciat en Magisteri, Màster en psicomotricitat, pedagogia sistèmica i teràpia familiar. President de l’Associació d’Educació sistèmica de Catalunya (MES). Autor de molts llibres i articles sobre pedagogía sistémica.
Teresa Godall
Dra i professora de la U.B. Tesi sobre Emy îkler i cofundadora de L’Associació Pikler Hengstenberg de Catalunya. Formada en constal.lacions familiar. Formadora de mestres i equips. Autora de nombrosos articles en revistes especialitzades.
Alfredo Hoyuelos
Doctor europeu en Filosofia i Ciències de l’Educació. Diplomat en Magisteri. Es expert en l’obra pedagògica de Loris Malaguzzi.
Evania Reichert
Terapeuta psicocorporal, escritora e investigadora sobre la infancia y la formación del carácter, fue profesora y directora del comportamiento de los niños, la educación, la cultura y la ecología. Evania es autora de los libros “Infancia, la edad sagrado”, “SAT Educación en la Amazonía” y co-autor de “El amor y la química a la siguiente arma” y “Cartas por la Paz”.
Maria Antònia Riera
Doctora en Pedagogia. Responsable dels Estudis de Grau d’Educació Infantil i és directora del Màster oficial de la UIB .
Teresa Feliu
Llicenciada en Filosofia. Mestra d’Educació Primària. Postgrau de patologia del llenguatge. Formació en audio-psico-fonologia (Mètode Tomatis) a Barcelona i París.
Alicia Molina
Llicenciada en Filologia Catalana a l’UB. Mestra d’ESO. Narradora oral amb molta experiència (1997), fa sessions de contes per a nens i per a adults.
Mercè Parés
Llicenciada en Magisteri. Especialista en música i formadora. Sotsdelegada dels Serveis Territorials del Baix Llobregat. Experta en assessorament a equips formatiu.
Mercè Pena
Mestra, Formada en Pedagogia sistèmica. Codirectora dels màsters de la URV. Forma part de la Junta de l’Associació MES ( Moviment Educatiu Sistèmic) .
Marc Marín
Llicenciat en INEF, terapeuta Gestalt, format en Moviment Autèntic, Constel·lacions i Eneagrama i Sandplay. .
Aina Cortes
contacte
Per qualsevol dubte, suggeriment, o si vols més informació de qualsevol dels cursos d’aquest apartat no dubtis en escriure’ns al formulari següent:
08440, Cardedeu
C/ Escultor Llimona, 2
686 846 144
Servei al client