direcció

El meu recorregut comença als 22 anys com a mestra i psicòloga des de l’escola, i desprès com a formadora de professionals i terapeuta i durant tots aquests anys acompanyant als infants i a les seves famílies i als professionals, he anat formant-me per anar posant coneixement, experiència i llum en les vinculacions que es generen entre les persones i la seva complexitat emocional.

Amb il·lusió, tendresa , sentit comú i aprenentatges, estic a la vostra disposició per ajudar-vos a interpretar les connexions, de vegades invisibles als ulls però no al cor, que ens porten molt dolor. Estic formada i treballo a partir de la mirada sistèmica, emocional i corporal.

I estic encantada de poder compartir aquesta tasca amb un equip de professionals d’una gran formació i d’una gran qualitat humana .Desitgem poder acompanyar-vos en aquest moment de vida en el que necessiteu una mirada i escolta externa.”

equip

Gemma Bosch

Llicenciada en Educació Física, INEF [col. 11143], terapeuta corpo­ral integrativa, formada en tècniques gestàltiques per a adolescents.

Neus Solé

Psicòloga [col.18831], formada en teràpia familiar sistèmica i en psicopa­tologia clínica infanto juvenil.

David Briet

Llicenciat en Psicologia, formació en intervenció amb infància i adolescència, art teràpia, caixa de sorra.

Carme Molina

Mestra i psicomotricista terapèutica, formada en pedagogia sistèmica.

Esther Càceres

Psicòloga col·legiada nº 16.332 (Universitat de Barcelona).Psicòloga sanitària

col·laboren

Carles Parellada

Llicenciat en Magisteri, Màster en psicomotricitat, pedagogia sistèmica i teràpia familiar. President de l’Associació d’Educació sistèmica de Catalunya (MES). Autor de molts llibres i articles sobre pedagogía sistémica.

Teresa Godall

Dra i professora de la U.B. Tesi sobre Emy îkler i cofundadora de L’Associació Pikler Hengstenberg de Catalunya. Formada en constal.lacions familiar. Formadora de mestres i equips. Autora de nombrosos articles en revistes especialitzades.

Alfredo Hoyuelos

Doctor europeu en Filosofia i Ciències de l’Educació. Diplomat en Magisteri. Es expert en l’obra pedagògica de Loris Malaguzzi.

Evania Reichert

Terapeuta psicocorporal, escritora e investigadora sobre la infancia y la formación del carácter, fue profesora y directora del comportamiento de los niños, la educación, la cultura y la ecología. Evania es autora de los libros “Infancia, la edad sagrado”, “SAT Educación en la Amazonía” y co-autor de “El amor y la química a la siguiente arma” y “Cartas por la Paz”.

 

Maria Antònia Riera

Doctora en Pedagogia. Responsable dels Estudis de Grau d’Educació Infantil i és directora del Màster oficial de la UIB .

Teresa Feliu

Llicenciada en Filosofia. Mestra d’Educació Primària. Postgrau de patologia del llenguatge. Formació en audio-psico-fonologia (Mètode To­matis) a Barcelona i París.

Alicia Molina

Llicenciada en Filologia Catalana a l’UB. Mestra d’ESO. Narradora oral amb molta experiència (1997), fa sessions de contes per a nens i per a adults.

Mercè Parés

Llicenciada en Magisteri. Especialista en música i formadora. Sotsdelegada dels Serveis Territorials del Baix Llobregat. Experta en assessorament a equips formatiu.

Montse de Pablo

Licenciada en Derecho. Terapeuta psicocorporal con integración postural y desbloqueo Reichiano. Maestria en Terapia Familiar Sistémica. Formación transpersonal con Claudio Naranjo. Entrenamiento en Movimiento Auténtico. Terapeuta individual y grupal desde 1982.

Merche Garcia

Mercè Pena

Mestra, Formada en Pedagogia sistèmica. Codirectora dels màsters de la URV. Forma part de la Junta de l’Associació MES ( Moviment Educatiu  Sistèmic) .

contacte

Per qualsevol dubte, suggeriment, o si vols més informació de qualsevol dels cursos d’aquest apartat no dubtis en escriure’ns al formulari següent:

08440, Cardedeu

C Lluís Llibre, 29

686 846 144

Servei al client