direcció

El meu recorregut comença als 22 anys com a mestra i psicòloga des de l’escola, i desprès com a formadora de professionals i terapeuta i durant tots aquests anys acompanyant als infants i a les seves famílies i als professionals, he anat formant-me per anar posant coneixement, experiència i llum en les vinculacions que es generen entre les persones i la seva complexitat emocional.

Amb il·lusió, tendresa , sentit comú i aprenentatges, estic a la vostra disposició per ajudar-vos a interpretar les connexions, de vegades invisibles als ulls però no al cor, que ens porten molt dolor. Estic formada i treballo a partir de la mirada sistèmica, emocional i corporal.

I estic encantada de poder compartir aquesta tasca amb un equip de professionals d’una gran formació i d’una gran qualitat humana .Desitgem poder acompanyar-vos en aquest moment de vida en el que necessiteu una mirada i escolta externa.”

equip

Gemma Bosch

Llicenciada en Educació Física, INEF [col. 11143], terapeuta corpo­ral integrativa, formada en tècniques gestàltiques per a adolescents.

Neus Solé

Psicòloga [col.18831], formada en teràpia familiar sistèmica i en psicopa­tologia clínica infanto juvenil.

David Briet

Llicenciat en Psicologia, formació en intervenció amb infància i adolescència, art teràpia, caixa de sorra.

Carme Molina

Mestra i psicomotricista terapèutica, formada en pedagogia sistèmica.

Esther Càceres

Psicòloga col·legiada nº 16.332 (Universitat de Barcelona).Psicòloga sanitària.

Elisenda Roig

Psicòloga (col. 20.024). Formada en Psicologia Sistèmica.

col·laboren

Carles Parellada

Llicenciat en Magisteri, Màster en psicomotricitat, pedagogia sistèmica i teràpia familiar. President de l’Associació d’Educació sistèmica de Catalunya (MES). Autor de molts llibres i articles sobre pedagogía sistémica.

Teresa Godall

Dra i professora de la U.B. Tesi sobre Emy îkler i cofundadora de L’Associació Pikler Hengstenberg de Catalunya. Formada en constal.lacions familiar. Formadora de mestres i equips. Autora de nombrosos articles en revistes especialitzades.

Alfredo Hoyuelos

Doctor europeu en Filosofia i Ciències de l’Educació. Diplomat en Magisteri. Es expert en l’obra pedagògica de Loris Malaguzzi.

Evania Reichert

Terapeuta psicocorporal, escritora e investigadora sobre la infancia y la formación del carácter, fue profesora y directora del comportamiento de los niños, la educación, la cultura y la ecología. Evania es autora de los libros “Infancia, la edad sagrado”, “SAT Educación en la Amazonía” y co-autor de “El amor y la química a la siguiente arma” y “Cartas por la Paz”.

Maria Antònia Riera

Doctora en Pedagogia. Responsable dels Estudis de Grau d’Educació Infantil i és directora del Màster oficial de la UIB .

Teresa Feliu

Llicenciada en Filosofia. Mestra d’Educació Primària. Postgrau de patologia del llenguatge. Formació en audio-psico-fonologia (Mètode To­matis) a Barcelona i París.

Alicia Molina

Llicenciada en Filologia Catalana a l’UB. Mestra d’ESO. Narradora oral amb molta experiència (1997), fa sessions de contes per a nens i per a adults.

Mercè Parés

Llicenciada en Magisteri. Especialista en música i formadora. Sotsdelegada dels Serveis Territorials del Baix Llobregat. Experta en assessorament a equips formatiu.

Montse de Pablo

Licenciada en Derecho. Terapeuta psicocorporal con integración postural y desbloqueo Reichiano. Maestria en Terapia Familiar Sistémica. Formación transpersonal con Claudio Naranjo. Entrenamiento en Movimiento Auténtico. Terapeuta individual y grupal desde 1982.

Merche Garcia

Mercè Pena

Mestra, Formada en Pedagogia sistèmica. Codirectora dels màsters de la URV. Forma part de la Junta de l’Associació MES ( Moviment Educatiu  Sistèmic) .

contacte

Per qualsevol dubte, suggeriment, o si vols més informació de qualsevol dels cursos d’aquest apartat no dubtis en escriure’ns al formulari següent:

08440, Cardedeu

C/ Escultor Llimona, 2

686 846 144

Servei al client